Гарантії

При дотриманні правил і вимог експлуатації меблів, гарантійний термін складає 18 місяців з дня отримання замовлення.
У перебігу цього часу Ви можете замінити брак чи інші невідповідності товару.
Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні браку повідомте за телефоном вказаному у рахунку. Зберігайте до кінця гарантійного терміну лист замовлення, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі якщо неможливо усунути дефект – замінимо браковану деталь.

При отриманні меблів Покупець повинен перевірити замовлення на предмет цілісності, цілісність упаковки виробу та деталей в упаковці (відколів, подряпин, цілісність скла та дзеркал). У разі порушення упаковки – перевірити кількість і комплектність вкладення.
Перед складанням меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку ( сколів, подряпин, відповідності кольору всіх елементів виробу). Якщо під час збирання Ви виявили брак – призупинити складання, тому що деталі меблів зі слідами монтажу поверненню та обміну не підлягають та повідомте про дефект по телефону вказаному у накладній, або на сайті у розділі «контакти». Не викидайте упаковку в якій цей елемент перебував і не відривайте ідентифікаційні мітки!

Зберігайте заводську упаковку до закінчення складання, тому що заміна браку проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо деталь для заміни вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад: був закручений гвинт, прорізано отвір, тощо.
Після закінчення складання зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек і маркувальні ярлики (бірки) з упаковок.
У разі недотримання вищезазначених вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної збірки (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Гарантія не поширюється, якщо:

  • + порушені правила і умови експлуатації меблів;
  • + відновлення та ремонт меблів здійснювались Покупцем самостійно;
  • + наявність на виробі механічних пошкоджень;
  • + змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем;
  • + на меблі які були виконані з матеріалів покупця;
  • + минув гарантійний термін;
  • + якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу та по причині яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі була знижена ціна реалізації.
Кошик

Все буде Україна

Sidebar